2010. szeptember 7., kedd

Hernyó

Az interneten találtam egy jópofa képet, rajta egy hernyócskát. Annyira megtetszett, hogy azonnal elhatároztam, hogy ezt bizony elkészítjük. Még az sem tartott vissza, hogy varrni is kellett hozzá. :) Előszedtem a 20 éve őrizgetett - jó lesz ez még valamire jeligével :), akkoriban nagyon divatos narancssárga harisnyanadrágomat, és a jobb napokat is látott, falvédőnek készült szivacsdarabot. Neki is fogtunk a munkának. Felszabdaltuk a szivacsot, megtömtük a vele a harisnyát, hernyót formáztunk, az apróbb dolgokat rávarrtam, Réka fekete pöttyöket rajzolt rá (nem találtam fekete anyagot) és készen is lett. Tuti nem a legszebb, mások biztosan profibban is megcsinálnák, de mivel ez a technika éppen nem tartozik az erősségeim közé, büszke vagyok a mi kis narancssárga hernyócskánkra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése