2010. szeptember 7., kedd

Célbadobó-elkapó játék


Amikor kifogyott a desztillált víz a műanyag üvegből, elhatároztam, hogy valami játékot készítek belőle. Saját ötlet híján leültem a gép elé és böngésztem. Nem is kellett sokáig, mert a kreatív mappámban találtam is egyet.

A műanyag üveget megszabadítottam az aljától, a kupakot jól ráerősítettem, hogy ne essen le játék közben. Kidíszítettük szigetelőszalagokkal, ezt főleg Réka csinálta. Majd előkerestem Réka kinőtt zoknijaiból egypárat, kitömtük szivaccsal és "halacskát" (vagy legalábbis rá hasonlót) formáztunk.

A játék lényege pedig:
Az egyik (jelen esetben Réka) dobja a kis zoknis halat, a másik (én) pedig a műanyag hálóval elkapja. Próbáltuk fordítva is, de úgy még nem ment.

Elvittem iskolába is, de a játék nagy sikerélményt ott sem adott. A halacskát dobni majdnem mindenki tudta, de elkapni nem. Inkább célba dobtak velük az üvegbe.
Idén újra előveszem nekik és próbálkozunk....:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése