2010. augusztus 3., kedd

Arcjáték

Ez a játék lassan két éve megvan már, és a kezdeti lelkesedés után belekerült a dobozunk mélyébe. Rékát egyáltalán nem érdekelte. Akárhányszor ajánlottam neki e játékot, mindig félredobta. Ám a napokban megtört a jég. Ő maga hozta, hogy ezzel játsszunk. És ne a kicsikkel, hanem a nagy fotókkal. Kiválogattuk a lányokat, majd a fiúkat a megfelelő lányra raktuk, közben utánoztuk is őket. Rékának már jól mentek a grimaszok, fintorok. Aztán elővettem a színes gumikat, vágtam egy grimaszt, azt Rékának meg kellett keresnie és rádobnia a gumit. Majd ő vágta a grimaszt és én dobtam a gumit. Amikor már mindegyik fiún volt gumi, és még mindig nem untuk meg a játékot, akkor elkezdtünk szlovákul játszani. Tegye a gumit a szemére, fülére, hajára, orrára. Olyan mókásan néztek ki a fiúk, hogy aztán szemüveget vagy fülbevalót csináltunk nekik gumiból. A testrészeken kívül gyakoroltuk a színeket is. Ekkor unta meg Réka a játékot, épp jókor, mert már hirtelen kezdtem kifogyni az ötletekből.

Ha belegondolok, nagyon is hasznos volt ez a játék, egy csomó mindent gyakoroltunk vele.



Ha elég ügyesek vagytok, akkor picasa oldalon megtaláljátok a játékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése